Pb Serum İle Selülit Tedavisi

pb serum ile selülit tedavisi

Pb Serum İle Selülit Tedavisi cilt yüzeyinde meydana gelen çukurlu yüzeyler selülit olarak adlandırılır. Tıpkı bir portakal kabuğu görüntüsüne sahip olan selülitler daha çok uyluk bölgesi ve kalçada görülür. Kadınlar arasında yaygın bir şekilde görülen selülitler estetik cilt problemi kategorisinde yer alır.

Selülitlerin meydana gelmesinde etkili olan temel neden cildin ince deri altında kalan tabakasında aşırı miktarda yağ hücrelerinin depolanmasıdır. Metabolik bozukluk olarak adlandırılan selülitler lifli bantların bir araya gelmesi ile ortaya çıkar. Estetik olarak kişileri rahatsız eden selülitler geliştirilmiş sistemlerden biri olan PB serum ile selülit tedavisi tercih edilir.

Özel olarak hazırladığımız serum ile cilt yüzeyinde bulunan ve pürüzlü bir görüntüye neden olan selülit tedavisinde etkili sonuçlar alıyoruz. Vücuda enjekte ettiğimiz serum içerisinde hyaluronik asit, kollajenaz enzimleri, lipaz gibi maddeler yer alır. Tüm bu etken maddeler vücuttaki yenileyici hücreleri harekete geçirerek selülitlerin giderilmesinde etkili rol oynuyor.

Enzim içerikli bu maddeler insan vücudunun bir parçasıdır. Bu parçalar vücut için her zaman gereklidir. Çünkü enzim içerikli maddeler vücudu yeniden onarır ve gençleştirir. PB serum ile selülit tedavisi ile ciltteki kollajen lifler yeniden üretime geçerek cildin serbestleşmesini ve cilt üzerinde meydana gelen pürüzlü görüntünün düzelmesini sağlıyoruz.

Pb Serum Kullanım Alanları Nelerdir?

Cilt yüzeyinde meydana gelen selülitler evrelerden meydana gelir. İlk evrede portakal görüntüsüne benzeyen selülitler ilerleyen evrelerde dalgalı bir portakal kabuğu görüntüsüne dönüşür. Son evde de artık vücutta bulunan kollajen lifler azalmış ve eskimiştir. Bu doğrultuda en yeni tedavilerden biri olan PB serum ile selülit tedavisi uygulamasında cildin kötü görüntüsünün iyileştirmesini hedefliyoruz.

Kullandığımız hyaluronik asit sayesinde cildi nemlendirerek kolajen üretimini tetikliyoruz. Serum uygulaması vücudun farklı bölgelerine hitap eden bir tedavi yöntemidir. Bu doğrultuda selülitler daha çok karın, kalça ve uyluk bölgesinde görülür.

İlginizi Çekebilir  Saç Dökülmesi Tedavisi

Bu bölgelerde serum ile meydana gelen deformeleri gideriyoruz. Uzun süreli bir koruma sağladığı sağlar. Cilt yüzeyinde meydana gelen girinti çıkıntı tarzındaki kötü görüntüler PB serum ile giderilir.

Pb Serum Uygulaması Nasıl Yapılmaktadır?

PB serum uygulamasına geçmeden önce kliniğimize gelen hastaların selülit evresini ve yayılım alanını bir ön muayeneden geçerek ihtiyaç duyduğu enzimleri hazırlıyoruz. Selülitlerin yoğun olduğu alanlar işaretliyoruz ve hazırlanan enzimler buralara enjekte ediyoruz. Bu enzimler içerisinde hyaluronik asit, kolejenaz ve lipaz bulunur.

Vücut için gerekli olan bu maddelerin özellikleri şu şekildedir. Hyaluronik asit, cildin nemlenmesini sağlar ve cilde esneklik kazandırır. Kolejenaz, lif üzerinde görülen selülitlerin yağ dokusunu bozarak yeniden kolajen üretimini arttırır. Lipazlar ise bağırsakta bulunan yağları sindirmeye yardımcı olan bir enzimdir. Tüm bu maddeleri bir araya getirerek enjeksiyon yardımıyla selülitin bulunduğu alanlarda kullanıyoruz.

Selülit tedavisinde kullanılan PB serum ile selülit tedavisi vücudun ihtiyaç duyduğu enzimler doğrultusunda hazırlanır. Bu nedenle selülitlü bölgenin çok iyi bir şekilde analiz edilmesi gerekir. Ayrıca selülitlerin kaçıncı evrede olduğu da göz önünde bulundurulmalıdır.

Yapılan analizler doğrultusunda delilik alanlarını öncelikle işaretliyoruz ardından yüzeye uyguladığımız enjeksiyon uygulaması ile selülitlerin meydana getirdiği kötü görüntüyü yok etmeye çalışıyoruz.

Pb Serum Uygulaması Öncesi Dikkat Edilmesi Gerekenler

Serum ile selülit tedavisi olmak isteyenler öncelikle bu konuda profesyonel hizmet sunan klinik ve doktor arayışına girerler. Ardından hekim kontrolünde kişinin sağlık durumunun işleme elverişli olup olmadığına yapılan analizlerle bakılır.

Serum ile selülit tedavisi yaptırmaya karar veren hastaların vücutlarında bulunan selülit görüntüsü doğrultusunda ihtiyaç duydukları enzim maddeler cilt altına enjeksiyon yardımıyla takviye edilir.

Bu nedenle tedavi öncesinde hastaların kullanmış olduğu takviye ve kan sulandırıcı inançlardan kesinlikle uzak durmaları gerekir. Sigara ve alkol gibi zararlı alışkanlıklar kişilerin iyileşme süreçlerini olumsuz etkileyeceğinden dolayı kullanılmaması gerekir.

İlginizi Çekebilir  Safir Saç Ekimi

Pb Serum Uygulaması Sonrası Dikkat Edilmesi Gerekenler

PB serum ile selülit tedavisi yaptırmak isteyenlerin 18 yaşını doldurması gerekiyor. BP serum uygulamasından sonra hastalar aynı gün normal hayatlarına dönebilirler.

Fakat bu süreçte işlemin gerçekleştiği bölgeyi her türlü darbe ve travma riskine karşı korumak gerekir. Çünkü enjekte edilen enzimler böyle bir durum karşısında görevini yerine getiremezler.

Bu doğrultuda kaliteli bir dinlenme ve istirahat önemlidir. Aynı gün içerisinde denize gitmek ya da hamam ve saunaya girmek oldukça sakıncalıdır. Bunun dışında ağır iş gerektiren durumlardan kaçınmak gerekir. İşlem sonrasında bol bol su tüketilmelidir.

Pb Serum Uygulaması Kimlere Yapılamaz?

Geliştirilmiş bir yöntem olan serum ile selülit tedavisi sağlık koşullarının bu uygulamaya elverişli olan kişilere uygulanır. Bu nedenle şeker hastalığı, böbrek yetmezliği, karaciğer rahatsızlığı ve aktif enfeksiyon rahatsızlığı bulunan kişiler BP serum tedavisi alamazlar. Ayrıca hamileler ve emziren bayanlarda BP serum tedavisi alamazlar.

Pb Serum ile Selülit Tedavi Fiyatları 2024

PB serum ile selülit tedavisi kişinin ihtiyacı doğrultusunda tek seans ya da 2-3 seans halinde de düzenlenebilir. Hastalarda seans sayısının ayarlanmasında kişinin sahip olduğu selülitin boyutu etkilidir. Ayrıca selülitin bulunduğu bölge sayısı da önemlidir. Bu nedenle PB serum ile selülit tedavisi işlem sayısına ve sayan sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterir.

Bunun dışında tercih edilen klinik kliniğin bulunduğu şehir uzman doktorun deneyimi fiyatlar üzerinde etkilidir. PB Serum ile Selülit tedavisi fiyatları 2024 hakkında tüm güncel bilgileri ve fiyatları bizden alabilirsiniz.