Snowcell Bakımı

snowcell bakımı

Snowcell Bakımı Nedir?

Snowcell bakımı, kişileri estetik açıdan rahatsız eden bu kötü görüntülerden kurtulmak amacıyla son dönemlerde yaygın bir şekilde tercih edilen snowcell bakımı etkili bir uygulamadır.

Cilt lekeleri kadınların korkulu rüyası haline geldi. Pek çok kişiyi rahatsız eden bu görüntüler melanin hormonunun bazı bölgelerde yoğun olarak salgılanmasından kaynaklanıyor. Cilt lekelerini gidermede büyük role sahip olan bu yöntem kişiyi gündelik hayatından ayırmadan kolay ve pratik bir şekilde uygulanıyor.

Leke geçirme uygulamalarından biri olan snowcell bakım ismini duyurarak başarısını ortaya koyuyor. Bu nedenle her geçen gün daha fazla ilgi görüyor. Leke gidermede etkili olduğu kadar leke oluşumunu da önleyerek uzun süreli bir koruma sağlıyor.

Cilt üzerinde görülen kahverengi lekeleri snowcell bakımı sayesinde hasarlı ölü deriyi soyarak cilt üzerinden atıyoruz. Kullanmış olduğumuz özel solüsyonlar yardımı ile aynı bölgede meydana gelecek leke oluşumunu engelliyoruz.

Snowcell Cilt Bakımı Nasıl Uygulanır?

Yüz bakımı periyodik aralıklarla yapılması gereken bir uygulamadır. Sağlıklı ve pürüzsüz bir cilde sahip olmak için yeni geliştirilen yöntemler göstermiş olduğu başarılı sonuçlar doğrultusunda daha çok tercih ediliyor.

Son dönemlerin merak edilen uygulamalarından biri olan snowcell cilt bakımını özel olarak hazırladığımız serumlar yardımı ile yapıyoruz.Kullandığımız serumlar içerisinde C vitamini, kolajen kojik asit, arbutin gibi maddeler kullanıyoruz.  Kullandığımız kullanıcının başarı oranı %95’lere kadar ulaşır.

Cilt üzerinde bulunan tüm lekeli alanları temizleyerek ışıl ışıl ve sağlıklı bir cilde sahip olmanıza yardımcı olur. Bir tür enzim peeling olan snowcell’le cilt yüzeyinde bulunan tüm lekeler giderilerek cildin rengi açılıyor.

Snowcell Leke Bakımı Nedir?

Cilt üzerinde meydana gelen lekelerin birçok nedeni bulunur. Yaşın ilerlemesi ve çevresel faktörlerin etkisi ile lekeler belirginleşerek daha kötü bir hal almaya başlar. Ciltte görülen lekeleri erken dönemde müdahale etmek gerekir Aksi takdirde sonraki süreçlerde olumlu neticeler alınmayabilir.

İlginizi Çekebilir  Lazerle Dövme Silme

Bu sebeple son dönemlerde geliştirilen snowcell leke bakımı yani Hollywood bakımı giderek önem kazanıyor. Her mevsim güvenilir bir şekilde uygulanan snowcell bakımı ile cildin rengi açılıyor ve istenilen başarıyı kısa sürede gösteriyor.

Snowcell bakımı ile melanin oluşumunu baskılıyoruz ve bu şekilde leke tedavisinde başarılı oluyoruz. Cilde rengini veren melanin pigmenti almaya başlayınca koyu renkli lekelerin renginde açılma başlar.

Yüz bölgesinde görülen lekelenmelerin ana nedeni melanin pigmentinin bazı bölgelerde daha yoğun bir şekilde toplanmasıdır. Bu durum yüzde kahverengi lekelerin oluşumuna neden olur.

Cilt tonu bozuğun bozulan kişiler snowcell bakım ile lekelerin rengini açtırıyor ve cilt tonunu eşitliyor. Snowcell bakımı, cilt problemlerinde etkili ve kalıcı sonuçlar yaratır.Varlık ve lekelerin giderilmesinde kısa sürede sonuç veren en yenilikçi uygulamalardan biridir.

Herkes sonuna uygulanabilmesi büyük bir avantajdır. Herhangi bir ağrı ve acı hissetmeden dört mevsim snowcell bakımı yapılabilir.

Snowcell Bakımı Nasıl Yapılır?

Snowcell cilt bakımı için profesyonel destek almak gerekir. Tek başına güçlü bir etkiye sahip olan uygulama içerisinde kolajen ve hyaluronik asit, folik asit, büyüme faktörleri, suya sütü, antioksidan ve C vitamini bulunur.

Tüm bu karışımlardan meydana gelen snowcell peeling cilt üzerine sürülerek cildin nemlenmesini ve rahatlamasını sağlar. Yaptığımız bu işlem sonrasından peeling etkisini göstererek cilt lekelerinin rengini açmaya başlar.

Rengi açılan kahverengi koyu lekeler sonrasında cilt tonu eşitlenir. Uygulama sonrasında cilt hassas olacağı için güneş ışınlarına karşı dikkatli olmak gerekir. Bunun dışında kişiler günlük hayatlarına devam edebilirler.

Snowcell Hangi Cilt Tiplerine Uygulanır?

Popüler bir uygulama haline gelen Hollywood bakım tüm cilt tipleri üzerinde kalıcı ve etkili sonuçlar ortaya çıkarıyor. Uygulama daha çok güneş lekelerinde, yaşlılık lekelerinde, akne ve yara izi lekelerinde, hormonal lekelerin oldu cilt tipleri üzerinde uygulanır.

İlginizi Çekebilir  Gençlik Aşısı

Hamilelik sonrası oluşan lekeler kahverengi lekeler içinde snowcell bakım etkili güce sahiptir. Tek başına güçlü bir etkiye sahip olan snowcell bakım ilk seanstan itibaren gözle görülür mükemmel bir sonuç yaratır.

Snowcell Bakımı Riskli Midir?

Snowcell uygulaması içeriğinde bulunan maddeler cildin ihtiyacı olan ve ciltte bulunması gereken özelliğe sahip ürünlerdir. Bu nedenle snowcell bakımın herhangi bir riski ve yan etkisi bulunmuyor. Sağlıklı ve güvenilir bir uygulama olan snowcell bakım tüm cilt tiplerinde tercih edilebilir.

Snowcell Bakımının Diğer Cilt Bakımlarından Farkı Nedir?

Snowcell bakımı diğer cilt bakımlarından farklı olarak cilt yüzeyinde bulunan ve hassas yapıya sahip olan epidermis derisini inceltmez. Lekeler üzerinde %95’lere varan başarı oranı ile en çok tercih edilen cilt bakım uygulamalar içerisinde yerini alır.

Kimyasal peelingler uygulandıktan sonra cilt üzerinde soyulmalar başlar. Bu durum cildin hassas yapısını zedeleyebilir.Fakat snowcell bakım, diğer yöntemlerden farklı olarak herhangi bir soyucu etkiye sahip değildir. Bu nedenle de epidermisi koruyarak onarır.

Snowcell bakımı sonrası kullanılan serumlar içerisinde ise cildin ihtiyacı olan antioksidan ve içeriklere sahiptir. Böyle cildin nemi artarak cilt yeniden yapılanma sürecine girer.

Snowcell Bakımı Fiyatları 2024

Kadınların büyük ilgi gösterdiği snowcell bakım fiyatı tercih edilen kliniği fiyat politikası ile bağlantılıdır. Bu doğrultuda işleme başlamadan önce güncel fiyatlar hakkında bilgi sahibi olmak gerekir. Snowcell bakımı fiyatları 2024 hakkında merak ettiğiniz her türlü soruyu bizlere sorarak bizden fiyat bilgisi alabilirsiniz.