Altın İğne

altın iğne

Altın İğne (Scarlet X) Nedir?

Altın iğne, adından da anlaşılacağı gibi altın oranında olup ciltte istenilen sonucun alınması mümkündür. İşlem öncesinde yapılan muayene ile birlikte kişinin işleme uygunluğu tespit edilmesi gerekir. Böylelikle sağlıklı ve etkili sonuç alınarak daha parlak bir cilde sahip olunur. Genellikle yüz bölgesine yapılan tedavi yöntemidir.

Kişiye ve cilde zarar vermez. Kullanılan başlığın ince uçlu iğnelerle kaplı olmasıyla birlikte cildin yenilenmesini sağlar. Yapılan seanslar sonrasında yüze yeni hacim kazandırıp daha sağlıklı bir cildin ortay çıkmasına yardım edilir. Kişi isteği üzerine işlem öncesinde yapılan lokal anestezi uygulamasıyla birlikte altın iğne tedavisinde ağrı oluşumu azaltılır.

Yapılacak olan tedavi için öncelikle cilt temizliği gerçekleştirilir. Cilt temizliği tam anlamıyla yapıldıktan sonra anestezik krem uygulaması yapılır. Anestezi kremi sayesinde kişide ağrı oluşumu azalma görülür ve uyuşma sağlanır. İğne uçlu başlık sayesinde cilt üzerine oval uygulamalar yapılır.

Altın İğne (Scarlet X) Uygulaması Hangi Durumlarda Yapılır?

Adından da anlaşılacağı gibi altın oranında etkili bir tedavi uygulamasıdır. İğne tedavisi sayesinde yeni ve daha parlak bir cildin ortaya çıkması sağlanır. Bunun daha çok yüz çukurları, akne sorunlarında, cilt toparlamada ve diğer cilt sorunlarında tercih edilme oranı vardır.

Göz çevresinde oluşan morlukların genelde giderilebilmesi için tercih edilen yöntemler etkili olamayabiliyor.

Bu sebepten dolayı hasarın ortadan kaldırılması için yapılabilir. Çatlak giderme ve cilt kusurunun ortadan kalkması için tercih edilebilir.

Altın İğne (Scarlet X) Hangi Bölgeler için Uygundur?

Yapılan altın iğne tedavisinin genelde yüz bölgesi için tercih edilme oranı yüksektir. İşlem öncesinde analiz yapılır ve yapılacak olan işlem hakkında detaylı bilgi verilir. Yüz bölgesi, gıdı, dekolte, boyun gibi bölgelere kolaylıkla yapılabilir. Oluşan akne ve izlerin ortadan kalkması için tercih edilen tedavi yöntemidir.

İlginizi Çekebilir  Pb Serum İle Selülit Tedavisi

Altın İğne (Scarlet X) Kaç Seans Yapılır?

Seans sayısı genelde kişideki cilt hasarına göre değişim gösterebilen bir konu başlığıdır. İşlem öncesinde hastanın ön muayenesi gerçekleştirilir ve ortalama olarak seans sayısı belirlenir. Yapılan işlemde ortalama 4-6 seans yapılabiliyor. Seans sayısında artış veya azalış meydana gelebilir.

Altın İğne (Scarlet X) Uygulaması Ne İşe Yarar?

Yaşın ilerlemesi ve çevresel faktörlerden kaynaklı olarak cilt zarar görülür. Ciltte çukur ve akne oluşumu gibi birçok cilt hasarı oluşur. Bu hasarın giderilmesi için medikal estetik uygulamalarından yardım alınır. Altın iğne tedavisi ile bunun önüne geçmek mümkündür.

Altın İğnenin (Scarlet X) Avantajları Nelerdir?

Genetik ve çevresel faktörlerden kaynaklı olarak ciltte meydana gelen hasarların giderilebilir olması için gerçekleştirilen altın iğne uygulamasının birden fazla avantajı olduğunu söylemek mümkündür.

Cilt yenileme ve gençleştirebilme adına yapılan tedavi yöntemidir. Kullanılan radyo frekans dalgalarıyla birlikte uygulamanın daha kolay hale gelmesi sağlanır. Hasta konforu oldukça önemlidir. Cilt yenileme teknikleri arasında yer alan tedavi yöntemlerinin faydasını kısa süre içinde yakalamak mümkündür.

Oluşan şişlik ve morluk gibi sorunların kısa sürede çözülebilir olmasıyla birlikte adından söz ettiren uygulamadır. Geçici bir tedavi değildir kalıcı etkilere sahip olduğunu söylemek mümkündür. Ciltte kabuklanma, pullanma veya soyulma gibi problemler yaratmaz.

Hangi Mevsimde Yapılır?

Yapılan altın iğne tedavisinden sonra güneş ışınlarından korunmakta fayda vardır. Tedavinin her mevsimde yapılabilir olması mümkündür. Fakat işlem yapıldıktan sonra zarar güneş ışınlarından korunmakta fayda vardır. Yazın yapılan işlem sonrasında kızgın güneş ışınlarından korunmalıdır. En ideal mevsim; kış ile bahar mevsimleri şeklinde ele alınabilir.

Kaç Seans Sürüyor?

Cilt gençleştirme ve daha sıkı hale getirebilmek adına başvurulan altın iğne tedavisinde seans sayısı hakkında kesin bilgi verme durumu yoktur. Burada; kişinin ön muayenesi gerçekleştirilir ve cilt hasarına göre seans sayısına karar verilebilir. Ortalama olarak 4-6 seans uygulaması gerçekleştirilebilir.

İlginizi Çekebilir  Lazerle Leke Tedavisi

Altın İğne Kaç Günde İyileşir?

Kullanılan radyo frekans dalgalarıyla birlikte cildin güzelleşmesi ve gençleşmesi adına yapılabilir özelliği vardır. Çevresel ve genetik faktörlerden kaynaklı olarak cilt lekeleri oluşabilir.

Cildin daha genç, parlak ve canlı görünmesine yardımcı olunur. Ciltteki deformasyon seviyesi ve miktarı, uygulanacak olan seans sayısına bağlı olarak değişkenlik gösterebilir.

Yapılan uygulama sonrasında cildin iyileşmesi için zamana ihtiyaç vardır. Bu süreci 1-3 ay arasında değişkenlik göstereceği bilinir. Uzman hekimin talimatlarına uyarak işlem yapılabilir.

İğne Tedavisi Kaç Yaşında Yapılmalı?

Cildin gelişim sürecinin tamamlanması ve işleme uygun hale gelebilmesi için mutlaka 18 yaşını doldurmuş olmak gerekir. Zaman içinde çevresel ve genetik faktörlerden kaynaklı olarak oluşan hasarların ileri yaş grubunda görülmesi mümkündür.

Özellikle 30 yaşın üstünde olan bireylerde bu durum sıklıkla tercih edilmektedir.

Altın iğne tedavisinin 30-60 aralığında olan bireyler için uygundur. Oluşabilecek herhangi bir hasar veya zararı yoktur. Tam aksine, tedavi amaçlı olarak gerçekleştirilebilir.

İğne Tedavisi Zararlı mı ve Ağrılı mı?

Ciltteki hasarların ve şikayetlerin ortadan kaldırılabilir olması için yapılan altın iğne tedavisinin pek çok faydasına rastlamak mümkündür.

İşlemin ağrısız ve kısa süre içinde seanslar halinde yapılmasıyla birlikte etkili sonuçlar alınabilir.  İşlem öncesinde yapılan anestezi uygulaması sayesinde ağrı oluşumu azaltılmış olur.

Yarım saat öncesinde sürülen anestezi kremi sayesinde uyuşma başlar ve böylelikle iğneli tedavi yapılırken sorun yaşanmadan gerçekleştirilen tedavi yöntemidir. Kişiye zarar vermeyen tedavi olduğu için birçok kişi tarafından rağbet gören uygulama olarak bilinir.

İğne Tedavisi Sonrası Nelere Dikkat Edilmeli?

Yapılan iğneli tedavisinden sonra dikkat edilmesi gereken önemli hususlar vardır. İşlem sonrasında kesinlikle işlem yapılan bölgeye su değmemesine dikkat etmek gerekir. İşlemden sonra makyaj yapılmaması önerilir. Oluşabilecek mikro tahribatlardan kaynaklı olarak kabuklanma oluşabilir.

İlginizi Çekebilir  Jawline Dolgusu

Uzman hekim tarafından verilen talimatların yerine getirilmesi gerekir. Tedaviden sonra mutlaka uzman hekimin önerdiği vitamin ve kremlerin kullanılmasında fayda vardır. Yapılan tedaviyle birlikte yara izi, kırışık ve leke gibi cilt kusurlarının iyileşmesine yardım eder. İşlemden sonra zararlı gıdaların tüketiminden kaçınılmalıdır.

İşlemin yapıldığı bölgede kızarıklık gibi sorunlar ortaya çıkabilir. Kızarık sorununun ortadan kalkması için 72 saatlik sürecin tamamlanması gerekiyor. Oluşabilecek ciddi yan etkilerle karşılaşma durumu yoktur. Seansların düzenli aralıklarla yapılması uygun görülür. Daha iyi sonuç alabilmek adına uzman hekimin verdiği talimatlara uyulması gerekir.

İğne Tedavisi Sivilce İzlerini Geçirir Mi?

Cildin yenilenmesi, gençleşmesi, kırışıklığın giderilmesi, cildin toparlanabilmesi adına yapılan tedavi yöntemlerinde yer alan iğneli tedavinin faydasını görmek mümkündür.

Akne tedavisi, gözenek daraltma, derinliklerin azaltılması, cildin daha berrak hale gelmesini sağlayan tedavidir. Seansların düzenli olarak gerçekleştirilmesiyle birlikte daha sağlıklı sonuçların alınmasını sağlayacaktır.

İnce uçlu mikro iğnelerin kullanılmasıyla birlikte cilt soyulur ve yenilenmiş olur. Sivilce izlerinin geçirilmesi ve ortadan kaldırılabilmesi için bu uygulamanın yapılması uygundur.

Altın İğne Tedavi Fiyatları 2024

Fiyatlandırma bilgisi herkes tarafından merak edilen bir konudur. Fakat bu konu hakkında kesin olarak bilgi alınması mümkün değildir. Sağlık merkezleri çeşitli nedenlere bağlı olacak şekilde fiyat listesini belirler. Bu fiyat listesine erişim sağlayabilmek ve güncel bilgi alabilmek için işlemin yapılacağı merkez ile görüşme yapılması uygun görülür. Altın İğne Tedavi Fiyatları 2024 hakkında bilgi almak için bizlere ulaşabilirsiniz.