Nem Aşısı

Nem Aşısı Nedir?

Vücudun kaybettiği nem dengesini yeniden kazandırmaya yönelik olarak uygulanan nem aşısı uygulamaları sayesinde cildin kaybettiği nem ve diğer birçok bileşeni tekrar kazanması mümkün olur. Cilde yapılan nem aşıları kısa sürede cilde eksik olan nem takviyesini yapar.

Bu sayede cilt tekrar parlak ve canlı bir görünüme sahip olur.  İnsan vücudunda hem parlaklığı hem de canlılığı sağlayan ve koruyan temel madde hyalüronik asittir. Hyalüronik asidin ciltte azalması ile ciltte geri dönüşü olmayan birçok deformasyon meydana gelir.

Hyalüronik asidin temel bileşeni şekerdir ve bu doğrultuda vücutta bulunduğu yerlerde temel görevi bu bölgedeki su dengesini korumak ve taze tutmaktır.  Dolgunluk sağlayan ve nem veren hyalüronik asit eksildiğinde vücutta deri üzerinde gözle görülebilen değişimler görülmeye başlar.

Nem aşısı nedir?

Nem aşısı ile vücutta uzun süreli canlılık elde edilir. Kırışıklık başta olmak üzere birçok cilt problemine karşı etkin çözümler üreten nem aşısı uygulamaları cilt altında gerçekleştirilen bir işlemdir ve kısa süren işlemler oldukça mutlu edici sonuçlar verir.

Cildin sahip olduğu yapıyı değiştirmek ve cilde parlaklık kazandırmak için birçok farklı teknik ve yöntem bulunmaktadır. Bu yöntemlerden birisi olan nem aşısı ile cildin kaybettiği bileşenlerini tekrar kazandırmak mümkün olur. Bu aşı ile cilt hem anlık olarak hem de oldukça uzun vadeli olarak nem dengesine kavuşturulmuş olur

Nem Aşısı Nasıl Uygulanır?

Bir diğer adı ile nem dolgusu uygulamaları herhangi bir cerrahi müdahale gerektirmemesi nedeni ile güven verir ve sık tercih edilir.  Uygulama yaklaşık olarak 15 dakika ile 20 bin lira arasında sürer.  Uygulamanın ardından etkiler ise gözle görülür şekilde hemen fark edilebilir.  Bir ay süre içerisinde etki sürer ve ilk seansın ardından etkileri görmeye başlayan hasta seansları tamamlayarak canlı bir cilde sahip olabilir.

İlginizi Çekebilir  Ameliyatsız Yüz Germe

Nem Aşısının İçeriği Nedir?

Nem aşısı cildin kaybettiği su seviyesini kazandıracak ve yükseltecek takviye bileşenlere sahiptir ve bu sayede cildin zamanla kendi doğal nemlendirme özelliğini kazanmasına da yardımcı olur. Nem aşısı uygulaması etkisini yitirdikten sonra hastanın tercihine bağlı olarak tekrar bu aşıyı yaptırmak mümkündür. Cilt bu uygulama ile herhangi bir şekilde hasar görmez ve deforme olmaz. Bu nedenle ilerleyen süreçlerde tekrar yapılacak olan aşı uygulamasının cilde herhangi bir kötü etkisi bulunmaz.

Nem Aşısının Sağladığı Faydaları Nelerdir?

İnsanların vücutlarında zaman geçtikçe birçok farklı nedene bağlı olarak her bölgede yıpranmalar meydana gelebilir. Cildin sahip olduğu nem dengesini kaybetmesi ile de ciltte kuruluk meydana gelir ve bu durum oldukça rahatsız edici bir durum olarak ön plana çıkar.  Cildin olduğundan daha mat ve pul pul bir görünüme sahip olması sonucunda insanlar oldukları yaştan çok daha ileride bir yaş görünümüne sahip olurlar. Uygulanacak olan nem aşısı ile cildin tekrar yumuşaması ve gerginlik duygusunun en aza indirilmesi de mümkün olur. Yapılan uygulamalar sonucunda ciltte son derece parlak ve pürüzsüz bir görünüm elde edilir. Böylelikle ciltte bulunan yaşlanma etkileri de en aza iner.

Nem Aşısı Hangi Bölgelere Uygulanır?

İnsan vücuduna bakıldığında ilk göze çarpan bölge yüz ve boyun bölgesidir. Bununla birlikte dekolte bölgesi ve eller de ön plana çıkar.  Yüz ve eller insanın yaşı hakkında da önemli bilgiler vermektedir.  Sarkmış bir gıdı ve yüz daima ileri yaşları temsil eder. Bununla birlikte dikey kırışıklık bulunan dekolte bölgelerinde de ileri yaş belirtileri gözlemlenir. En fazla göz önünde bulunan yüz, el ve dekolte bölgeleri bu uygulamaların tercih edilebileceği bölgeler arasında yer alır.

İlginizi Çekebilir  Q Switch Lazer

Nem Aşısının Etikleri Nelerdir?

Nem aşısı uygulamalarının ardından ciltteki nem dengesi önemli oranda artar.  Bunun bir sonucu olarak da ciltte görülen yaşlanma belirtileri en aza iner. Yüz bölgesinde bulunan mimik kasları gevşemeye başlar ve kırışıklıklar açılır. Derinin doğal yoldan su ile dolması sağlanır.  Kolajen dengesinin de normale dönmesi ile cilt tonu giderek düzelir ve cilt sıkılaşmaya başlar. Derideki cilt yenilenmesi hızlanır.  Ciltte daha kusursuz ve pürüzsüz bir görünüm elde edilir.   Hücre yenilenmesi hız kazanacağı için cilt pigmentasyonu da parlama etkisine sahip olur.

Nem Aşısı Ne Zaman Yaptırılmalıdır?

Ciltteki kırışıklık ve nem seviyesinin düşmesi ileri yaşlarda görülebilen bir etki olduğundan uygulama genelde 30 yaş ve üzerine gelindiğinde tercih edilmeye başlanır. Bununla birlikte kırışıklık ve cilt şikayetlerinin başladığı her yaş grubunda bu uygulama tercih edilebilir. Merkezimize gelen hastalarımız her konuda gerekli bilgiyi alabilirler.

Nem Aşısı Fiyatları 2024

Nem aşısı uygulamaları Özel DRM Polikliniğimizde oldukça uygun fiyatlar ile hastalarımıza sunulmaktadır.  Uygulama yapılacak bölgenin tespitinin ardından kullanılacak malzeme ve maddelerin de raporlanması ile daha net fiyat bilgisini hastalarımıza sunmak mümkün olur. Hastalarımız bu süreç hakkında gerekli tüm bilgi için çağrı merkezimiz ile iletişime geçebilirler.

Nem Aşısı Yüz Cilde Etkisi Nasıldır?

Nem aşısı uygulamaları verdiği olumlu sonuçlar nedeni ile en fazla yüz bölgesinde tercih edilmektedir. Yüze kısa zamanda parlaklık ve canlılık kazandırır.

Nem Aşısı Dekolte Uygulanır Mı?

Nem aşısı uygulamaları ellerde, ayaklarda, yüz ve gıdı bölgesinde ayrıca dekolte bölgesinde uygulanabilen ve oldukça güzel sonuçlar veren bir uygulamadır.

Nem Aşısı El Üstü Faydaları Nelerdir?

Yaşlanma belirtilerini oldukça azaltan bu uygulama ile el üstlerinde mevcut olan kırışıklık giderilir ve damarlı görünüm göze çarpmaz. Yaşın ilerlemesi ile ellerde meydana gelen deri büzülmelerini olabildiğince azaltmak ve daha genç görünümlü ellere sahip olmak mümkün olur. Nem aşısı ve birçok uygulama hakkında her tür merak edilen konu için merkezimiz ile iletişime geçebilirsiniz.

İlginizi Çekebilir  Gençlik Aşısı