Üsküdar Lazer Epilasyon

İstenmeyen tüylerin kalıcı bir şekilde yok edilmesinde Üsküdar lazer epilasyon tercih edilir. Kadın ya da erkek fark etmeden günümüze gelene kadar kişiler istenmeyen tüylere kalıcı çözümler aramaktadır.

Lazer epilasyon kısa sürede etkili sonuçlar verdiği için kişiler arasında sıklıkla tercih edilen bir uygulamadır. Birçok çeşidi olmakla birlikte lazer epilasyon uygulamaları kişinin kıl yapısı, cilt yapısı ve cilt rengine göre farklı uygulamalar geliştirilen, kıl köklerine etki ederek tekrar çıkmasını engelleyen bir çeşit tedavi yöntemidir.

Seansların aralığını ve süresini uzman doktorun belirlediği lazer epilasyon hormonal durumlara göre değişiklik göstermektedir. Etkili sonuçlar alınması için doğru yöntem ve doğru cihazın kullanılması önemli ilk esaslardandır. Son dönemlerde yeni çıkan yasalar gereği güzellik merkezleri ve estetik salonlarda uygulama yasaklanarak işlemi tıp merkezleri ve kliniklerin yapmasına izin verilmiştir. İstenmeyen tüyler için kalıcı çözüm isteyen kişiler mutlaka doğru cihazlarla tedavi yaptırmalıdır.

Üsküdar Lazer Epilasyon Nasıl Uygulanır?

İstenmeyen tüylere kalıcı çözüm olan lazer epilasyon herkese güvenle uygulanabilen bir yöntemdir. Yöntemin uygulanması oldukça pratik ve ağrısız bir şekilde yapılmaktadır. Lazer epilasyon uygulamasından önce mutlaka doğru cihaz ve doğru yöntemin hangisi olduğuna uzman doktorun karar vermesi ve lazer epilasyonu doğru bir şekilde uygulaması önemlidir. Öncelikle lazer epilasyon seansı başlamadan tüylerin jilet yardımıyla kısaltılması istenir.

Üsküdar Lazer epilasyon seansında ise kısalan tüylerin kökleri doğru lazer cihazıyla taranır. Uygun doz verilerek kişinin kıl kökleri lazer ışınlarıyla tahrip edilir ve tüylerin bir daha çıkması engellenir. İşlem için uygulama yapılacak bölgenin genişliği önemlidir ki bu genişlik lazer seanslarının süresini ve sıklığının belirlemesinde rol oynar.

Uygulama yapılacak bölgeye göre lazer epilasyon süreleri değişiklik gösterse de en fazla 2 saat, seans bitişi de en fazla 12 seansta sona erer. Uygulama yapılacak bölgeye göre değişiklik gösterir ve etkili sonuçlar almak için mutlaka seans zamanlarına uyum sağlamak gereklidir.

İlginizi Çekebilir  Maltepe Lazer Epilasyon

Üsküdar Lazer Epilasyon Kullanım Alanları

Eski zamanlardan günümüze kadar birçok alanda tedavi amaçlı kullanılan lazer epilasyon günümüzde kıl köklerinin yok edilmesinde oldukça başarılı sonuçlar elde edilmesini sağlamaktadır. Kullanılan cihazların kalitesine göre her bölgede etkili sonuçlar vererek istenmeyen tüylere kalıcı çözümler üretmek için her geçen gün geliştirilmektedir.

Erkek ya da kadın fark etmeden tüy olan bölgelerde uygulandığı zaman en fazla 8 seansta kıl köklerinin yok edilmesine imkan sağlayan Üsküdar lazer epilasyon günümüzde sıklıkla tercih edilen bir tedavi yöntemi haline gelmiştir.

Her bölgeye kolaylıkla uygulanabilen lazer epilasyon göz çukuru ve kaş bölgesine doku hasarı verebileceğinden dolayı uygulanmaz. Diğer tüm bölgelerde güvenle uygulama yapılabilir ve sağlığa herhangi bir zararı olmaz.

Cilt hastalığı olan ve lazer ışınlarına hassasiyet gösteren kişilere uygulama yapılama ve yapılırsa da uzman doktor kontrolünde olması önemlidir. Kalıcı etkiler için mutlaka seanslara düzenli katılım sağlamak büyük önem taşımaktadır.

Üsküdar Lazer Epilasyon Yöntemleri

Lazer epilasyon kişinin istenmeyen tüylerinden kurtulması için geliştirilmiş olan bir tedavi yöntemidir. Bu tedavi yönteminin etkili ve kalıcı olması için mutlaka kişiye uygun yöntem ve cihazların kullanılması gereklidir. Uygulama yapılacak bölge ve kişiye göre belirlenen yöntemlerin başında buz lazer gelmektedir.

Buz lazer tamamen ağrısız bir yöntemdir ve en çok tercih edilen Üsküdar lazer epilasyon yöntemleri arasındadır. Buz lazer olması gerektiği gibi FDA onaylı ve güvenilir bir sisteme sahiptir. İnce kıllar da dahil olmak üzere her cilt tipinde rahatlıkla uygulanan buz lazer yöntemini diğer yöntemlerden ayıran en büyük özelliği ağrısız olmasıdır.

Bir diğer yöntem olan diode lazer epilasyon koyu renkli cilt yapısına sahip kişilerde ve ince kıllar üzerinde etkisi vardır. Bu nedenle cildin derin tabakasına etki ettiği için ağrılı bir yöntemdir. Diğer yöntem alexandrite lazer yöntemidir. Alexandrite lazer epilasyon yöntemi koyu tenli kişilerde ve bronz tende kullanılmayan bir yöntemdir. Koyu renkli kıl ve açık tenli cilt yapısına sahip kişilerde başarılı sonuçlar verir.

İlginizi Çekebilir  Lazerle Tüy Sarartma

Yüz bölgesindeki ince tüylerin kalınlaşıp çoğalmasına neden olabileceği için yüz bölgesinde uygulama önerilmez. Son yöntem olarak ND-YAG lazer epilasyon yöntemi vardır. Bu yöntem de diğer yöntemler gibi derine nüfuz etmesinden dolayı buz lazer kadar ağrısız değildir.

Tamamlayıcı lazer olarak kullanılabilen yöntem her cilt tipine ve kişinin cilt rengine güvenle kullanılabilir. Ağrılı bir yöntem olmasına rağmen tercih edilen bir Üsküdar lazer epilasyon çeşididir.

Üsküdar Lazer Epilasyon Fiyatları 2024

Üsküdar lazer epilasyon fiyatları kullanılan yöntemlere ve kişilere göre değişiklik göstermektedir. Lazer epilasyon uygulamalarında en önemli faktör tedavi yapılan kişidir. Kişinin cilt yapısı, ten rengi ve uygulama yapılacak bölgenin genişliği gibi faktörler hangi yöntemin seçilmesi gerektiğinde etkili olduğu gibi fiyatlar üzerinde de etkili olacaktır.

Fiyatların değişkenlik göstermesindeki bu nedenlerin yanında uygulama yapılacak klinik ve doktorunda uzmanlığı rol oynamaktadır. Fiyat yüksek olsa da bütçenizi zorlasa da istediğiniz görünüme kavuşacak ve kalıcı bir şekilde istenmeyen tüylerden kurtulma imkanı doğacaktır. Bu nedenle fiyat uygun diye bilinmeyen ve tecrübesi olmayan yerleri tercih etmeyiniz.

Sağlık faktörlerini de düşünerek FDA onaylı cihazların kullanıldığı ve doktorların bu konuda tecrübeli, uzmanlık alanlarının olduğu yerleri tercih ediniz. Aksi takdirde kalitesiz ve yanlış yöntemler sonucunda istenmeyen sonuçlarla karşılaşmanız olasıdır.