Çatlak Tedavisi

çatlak tedavisi

Çatlak Tedavisi Nedir?

Çatlak tedavisi, İnce bir yol şeklinde olan bu çatlakları bu uygulamayla tedavi etmek mümkündür. Deride meydana gelen fiziksel değişimler bazı bölgelerde gözle görülür incelme meydana getirmektedir.

Bu incelemeler kişiden kişiye farklı renkler alarak derinin diğer taraflarından farklı şekilde görünür. Çatlak tedavisi uygulaması ile bu renk farklılığını ortadan kaldırarak güzel bir cilde sahip olmanızı sağlamaktayız.

İnsan vücudunu tamamen saran deri tabakası aşırı derecede gerilme ve gevşeme durumlarında meydana gelen deri renginde farklılık oluşmasına deri çatlağı denir. Bazen daha açık bazen de daha koyu renk meydana gelmektedir.

Çatlak Tedavisi Nasıl Yapılır?

Günümüzde çoğu kişinin yaşamış olduğu cilt çatlağı özellikle yaz aylarında denize girecek olan kişilerde özgüven kaybına neden olur. Özellikle yazın denize girmek isteyen kişiler bu durumdan kurtulmak için arayış içerisine girmektedir.

Ciltte estetik görünmeyen bu çatlaklar kişilerden mutsuzluğa neden olmaktadır. Bunların tedavisini mezoterapi, krem tedavisi veya lazer tedavisi kullanılarak yapmaktayız.

Yapmış olduğumuz tedavilerde ana amaç kolajen liflerini tekrar üretimine katkı sunacak müdahaleleri yapılmasıdır. Yaptığımız müdahaleler ile pigmentasyon sorununu en az seviyeye düşürerek derinin nem dengesini sağlamaktayız. Bu sayede çatlak oluşumu da minimum düzeyde kalır.

Yapmış olduğumuz radyofrekans uygulaması sayesinde çatlaklardan kurtulmak çok daha kolaydır. Radyofrekans enerji ile fokuslu ultrasonu bir arada kullanarak çatlak tedavisi uygulamasını yılların vermiş olduğu tecrübe ile müşteri memnuniyetini sağlamaktayız.

Çatlak Tedavisi Hangi Bölgelere Uygulanır?

Vücutta çatlak oluşumu nedenleri arasında aşırı kilo alıp verme, hamilelik dönemindeki hormonal değişiklikler, ergenlik döneminde meydana gelen vücut gelişimi gibi nedenlerden dolayı kol ve bacaklarda, göbek, bel çevresinde, basen ve kalça kısmında, koltuk altı bölgesinde sıklıkla karşılaşılmaktadır.

Deride bulunan lifler birbiriyle örümcek ağı şeklinde bağlı durumdadır. Bu bağın oluşmasını sağlayan kolajen ve elastin maddeleri ne kadar fazla olursa ciltteki gerilme ve yenilenme kabiliyeti o kadar hızlı olur.

İlginizi Çekebilir  Lazer Epilasyon Müşteri Yorumları

Elastikiyeti düşük olan derilerde daha çabuk sarkma ve çatlaklar meydana gelir. Yapmış olduğumuz müdahaleler ile üretilen maksimum seviyeye çıkararak oluşabilecek sarkma ve çatlakları en alt seviyelere kadar düşünmekteyiz.

Çatlak Tedavisi Acı Verir Mi?

Çatlak tedavisi uygulaması 39,5-42,5 santigrat derece aralığında ısı sabit tutulmaktadır. Uygulama sırasında cilt üzerinde hafif bir sıcaklık hissediyor ancak ısı kontrol sistemi sayesinde kişi de herhangi bir acı ve ağrı meydana getirmez.

Hızlı ve etkili sonuçlar almak için ultrason ve radyofrekans eşzamanlı olarak uygulanmaktadır. Çatlak tedavisinde yapmış olduğumuz bütün tedavi yöntemleri tamamen güvenli ağrısız ve acısız bir şekilde yapılmaktadır. Ayrıca merkezimizde bu uygulamayı yapan kişilerin deneyimlerini öğrenebilir ve endişelerinizi giderebilirsiniz.

Çatlak Neden Oluşur?

Derimizin dermis tabakasında meydana gelen aşırı gerilme sonucunda deri buna dayanamayarak yırtıklar oluşmasına neden olur. Çatlak oluşumuna neden olan faktörler arasında hani kişilerin hızlı bir şekilde zayıflaması ve aynı şekilde kısa sürede kilo alması neden olmaktadır.

Ergenlik dönemindeki hormonal değişiklikler ve fiziksel değişimler çatlak oluşumuna neden olan başka bir faktördür. Hamilelik dönemindeki fiziksel değişim çatlak oluşumunu tetiklemektedir. Yapmış olduğumuz tedavilerde çatlak oluşumu devam etmemeli aksi aldı tedavinin başarı oranı düşmektedir.

Çatlak Tedavisi Kesin Çözümü Var Mı?

Günümüzde çatlak tedavisinin giderilmesi için birçok yöntem kullanılmaktadır. Çatlak tedavisi 4 ile 6 seans arasında yapılan uygulama sonrasında vücutta meydana gelen çatlaklardan kurtulmak tamamen mümkündür. İlk seanstan başlayarak etkisini gösteren bu uygulama her yaştan kadın ve erkeğin güvenle yaptırabileceği bir yöntemdir.

Çatlak Tedavisi Lazer Yöntemleri Nelerdir?

Üst deride meydana gelen incelme ve alt derideki yırtılma lazer ile bu bölge uyarılarak kolajen üretimi artırılarak lif yapısını onarmaktayız. Yapılan seanslarda seans araları yaklaşık olarak 4 haftadır.

İlginizi Çekebilir  Burun Dolgusu

Yüzde 90’ları geçen başarı oranı ile çatlaklara çok düşük seviyelere kadar indirmekteyiz. Ciltte bulunan epidermis, dermis, subcutis sırasıyla üst tabaka orta tabaka ve alt tabaka şeklindedir.

Dermis tabakasında bulunan lifler cilde şekil vermesini sağlayan bölümdür. Lazer tedavisi ile dermis ve epidermis tabakalarına müdahale edilerek bu bölgelerin kendini yenilenmesi sağlanmaktadır. Fraksiyonel lazer tedavisi ile başarılı sonuçlar elde edilmektedir.

Çatlak Tedavisi Önce Sonra

Çatlak tedavisi yapmış olduğumuz hastalarıma sen mutlaka uygulama öncesinde ayrıntılı olarak fotoğraflarını çekmekteyiz. Uygulanan seanslardan sonra tedavisi tamamlanan hastaların fotoğrafları tekrar çekilerek öncesi ve sonrası karşılaştırması yapılmaktadır.

Uygulamayı yaptırmak isteyen kişiler daha önce yapmış olduğumuz uygulamaların öncesi ve sonrası görüntülerine bakarak kolaylıkla fikir sahibi olabilirler. %90’ları geçen kesin çözüm ile gönül rahatlığı ile bu uygulamayı yaptırabilirsiniz.

Çatlak Tedavisi Yaptıranlar

Saten vücut germe uygulaması ciltte meydana gelen çatlakları, sarkma ve kırışıklıkları gideren genel kapsamlı önemli bir uygulamadır. Uzman dermatolog tarafından yapılan saten vücut germe ile istediğiniz sıkı, parlak ve pürüzsüz bir cilde sahip olmanız çok daha kolay hale gelmektedir.

Merkezimizde çatlak tedavisi uygulamasını yapan hastalarımız olumlu geri dönüşleri yapmış olduğumuz uygulamalar için referans niteliğindedir.

Çatlak Tedavisi Fiyatları 2024

Çatlak tedavisi yaptıracak olan kişilerin ihtiyaçları göz önünde bulundurularak uygulanacak seanslar belirlenir. Seans sayıları çatlakların meydana geldiği derinin durumu çatlak tedavi fiyatlarını etkilemektedir.

Çatlak tedavisi yaptırmak isteyen kişiler merkezimize gelerek uzman dermatologlarımız ve plastik cerrahlarımızın yapacağı kontrollerden sonra fiyat teklifi alabilirler. Çatlak tedavisi fiyatları 2024 hakkında detaylı bilgi için hemen tıklayın.